fredag 14 juli 2017

Nytt betygsystem!

Ni minns säkert detta inlägg från igår...
Tack också till er som försökte hjälpa mig att lösa problemet. Nu har jag dock kommit fram till att jag kommer att göra om mitt betygsystem (eller inte göra om) jag kommer att ha samma system, men då de förra tassavtrycken försvann så kommer jag nu istället att använda mig av dessa från och med nu när jag recenserar.








Känner mig jättenöjd med dessa. Tycker det t.om. blev bättre än förut. Då mina betyg på ALLA recensioner har försvunnit så har jag ingen möjlighet att rätta till det utan ni får helt enkelt stå ut med att betyget inte syns längre. Men som tur så syns ju texten i alla fall fortfarande även om betyget fallit bort. Däremot så har jag nu lagt till betygen på de recensioner jag lagt upp nu under juli. Jag hoppas att detta är okej. Det är fruktansvärt irriterande, men jag har liksom inte möjlighet att titta igenom alla recensioner jag har skrivit sedan 2011.

2 kommentarer:

  1. Jag gillar de nya! :) Mycket fina!! :D

    SvaraRadera
  2. Jag använder mig av typ samma skala :)
    Läste om det som hänt med dina tidigare betygssättningar, usch vad irriterande!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...