fredag 30 juni 2017

2 minisar: The storied life of A.J Fikry och Girl online on tour

Här har ni två recensioner på några böcker jag läste ut för ett tag sedan. 

The storied life of A.J Fikry av Gabrielle Zevin

Mina kommentarer: Jag blev faktiskt ganska besviken på den här boken. Jag hade hoppats på så mycket mer. Tyckte den började bra, men sedan tappade jag snabbt intresset och slutade bry mig om karaktärerna. Tråkigt, eftersom jag vet att de flesta verkligen har gillat den här boken. Men tyvärr var den inget för mig!
 





Girl Online on tour av Zoe Sugg

Mina kommentarer:
Tyckte verkligen om den första boken i den här serien trots att många irriterade sig på stereotypa karaktärer. Den här boken tyckte jag tyvärr inte var lika bra som första boken. Jag kände inte alls lika mycket för Penny och Noah här som jag gjorde från början... tyckte också Noah var med för lite i den här. Det var lite tråkigt. Tyckte också boken var ganska förutsägbar... kunde jag ju räkna ut med lillfingret att de skulle få problem under turnén. Men ändå helt okej läsning. Ska bli intressant att läsa trean snart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...