söndag 23 juli 2017

Sunday Funday #19 - Bröllopet


Så för ett tag sedan skrev jag och frågade er om vad ni skulle tycka om att jag bloggade om lite andra saker än böcker ibland...
Nu har jag funderat lite mer på det och kommit fram till att jag tänker börja med en liten serie som jag valt att kalla Sunday Funday. Det kommer att gå ut på att jag varje söndag kommer att blogga om icke bokrelaterade saker som jag gillat eller funderat på under veckan som gått. Samtidigt som jag kommer att vara lite mer personlig. Alltså, min chans under veckan att prata om andra saker här på bloggen, att ha lite skoj på en söndag helt enkelt.
Jag hoppas att ni kommer att gilla.
____________________________________________________________________________


Den 17 juni i år blev vi herr och fru. Vi sa ja till att leva resten av våra liv tillsammans och det var den bästa dagen i mitt liv. Här tänkte jag därför samla ihop några bilder ifrån vår stora dag. Alla dessa bilder finns även på mitt Instagramkonto, så gå gärna in och följ mig där för fler bröllopsbilder och så klart massor av bokrelaterade bilder! Puss och kram.


















8 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...