torsdag 25 maj 2017

3 minisar: Blandat!

Här kommer tre väldigt blandade minirecensioner av böcker jag läst under den här månaden. Hojta till om ni också har läst någon av dem och vad ni i så fall tyckte!


Saga, volume 7 av Fiona Staples & Brian K. Vaughan

Mina kommentarer: Alltså åååååh, vad jag älskar den här serien. Det här är typ en av de bästa volymerna jag har läst. Älskade några av de nya figurerna, speciellt de där små surikatliknande varelserna. <3 Vill ha nästa volym NU!
 




Sommarregler av Shaun Tan

Mina kommentarer: En riktigt cool bilderbok jag läste för barnen på förskolan för ett tag sedan. Riktigt häftiga bilder. Älskade formatet också där bilderna får ta mycket plats! Barnen verkade gilla bilderna också! :-)
 




Babyboost! av Isabella Löwengrip

Mina kommentarer:
Jag har äntligen börjat använda mig av Nextory och det här var den första boken jag lyssnade på. Har inte varit något fan av Blondinbella förut, men har faktiskt börjat läsa hennes blogg nu under den senaste månaden och tyckte därför det kunde vara kul att även lyssna på någon av hennes böcker. En helt okej bok faktiskt, för mig som ändå är i skaffa barn-åldern.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...