Länkar inom bloggen

STARTSIDA ✩ ✭ ✩ LÄST 2011-2012 ✩ ✭ ✩ LÄST 2013 ✩ ✭ ✩ LÄST 2014 ✩ ✭ ✩ RECENSIONER ✩ ✭ ✩ UTMANINGAR

måndag 20 augusti 2012

Vad ska nästa tema bli?

Nu börjar augusti lida mot sitt slut. Sommaren sjunger på sista versen och jag har gått tillbaka till jobbet. Vilket betyder, dags att byta ut sommartemat mot något nytt och fräscht!
Men den här gången tänkte jag att ni skulle få rösta!

Jag har dock valt teman som går hyfsat bra att anpassa till de böcker jag redan äger (eftersom jag verkligen behöver försöka ta mig igenom mina redan köpta böcker.) Så kommer ev. bara behöva köpa någon enstaka bok till nästa tema. Eller i bästa fall ingen alls.

Nu kan man alltså rösta på:

Drakar
Som vore spännande att läsa om. Har några st. böcker här hemma som skulle kunna passa in under det temat.

Dystopier
Har fortfarande ett gäng sådana liggande hemma som behöver läsas.

Varulvar
Har några böcker som jag är riktigt sugen på att läsa som skulle kunna passa in här!

Encore d.v.s. uppföljare/forts. på serier som jag redan påbörjat. Här har jag också massor av böcker som jag skulle kunna läsa.



Vad ska jag ha som tema i sept?
  
pollcode.com free


Så sätt igång och rösta! Vad ska jag läsa under september, vad vill ni att jag ska recensera för böcker? Röstningen är avslutad!

6 kommentarer:

  1. Du är utmanad i min blogg! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för utmaningen, men jag har redan gjort den och orkar faktiskt inte göra den igen :(

      Radera
  2. Jag vill gärna läsa recensionen till Varsel. Har den själv i bokhyllan men har inte läst den än. Hoppas att den är så bra som jag tror bara! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller på att läsa den, men det går OTROLIGT segt! Men jag SKA läsa ut den för det är ju ett rec-ex.

      Radera
  3. Hej! Tänkte bara tipsa om att jag har en nystartad bokblogg som du gärna får kika in på! )

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...