Länkar inom bloggen

STARTSIDA ✩ ✭ ✩ LÄST 2011-2012 ✩ ✭ ✩ LÄST 2013 ✩ ✭ ✩ LÄST 2014 ✩ ✭ ✩ RECENSIONER ✩ ✭ ✩ UTMANINGAR

lördagen den 11:e augusti 2012

Tre på tre.

Jag har nu bestämt att jag ska försöka att vara med i Pocketlovers tre på tre-utmaning.
Du kan läsa mer här. Men kort och gott så går det ut på att man väljer tre stycken böcker som man ska läsa ut på tre månader. Det kan vara tre böcker av samma författare, tre böcker i en serie, tre stycken ur samma genre, you name it - men de ska läsas ut på tre månader med start i september.

Efter mycket övervägande så valde jag tre böcker som jag har hemma för att försöka pusha mig själv att läsa ut de böcker jag redan äger, och då fick det bli:

3 st. böcker av Meg Cabot.

Abandon
Airhead
Att vara Nikki


Hoppas på att jag kommer att fixa detta. Utmaningar är svåra, har ju svårt att klara dem  då det alltid dyker upp andra spännande böcker överallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...