Länkar inom bloggen

STARTSIDA ✩ ✭ ✩ LÄST 2011-2012 ✩ ✭ ✩ LÄST 2013 ✩ ✭ ✩ LÄST 2014 ✩ ✭ ✩ RECENSIONER ✩ ✭ ✩ UTMANINGAR

måndagen den 27:e augusti 2012

Temavideo: Sommar/Feel-good

Spelade in den här igår, men hann inte lägga upp den så gör det nu istället när jag just blev hemskickad från jobbet. Det här är fasen det sämsta med att jobba på förskola - alla j-la baciller! USCH!

Men här är videon, hoppas att ni gillar den. En liten sammanfattning av temat som jag haft under juli och augusti.

Jag ber om ursäkt för allt flams, men jag bjuder på det.  Nästa video ska dock bli mer seriös. Jag lovar lovar att försöka.


Glöm inte att rösta för vad nästa tema ska bli!
Röstningen är öppen i några dagar till.

6 kommentarer:

  1. hahah! du är så charmig! :D Jag gillar när man inte är superseriös :)
    Jag har funderat jättelänge på att läsa Jenny Han's böcker, men nu har du övertygat mig! Ska nog klicka hem The Summer I Turned Pretty vid nästa beställning ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack!
      Gör det! Så jävla bra!

      Radera
  2. Det där med att du säger "eh" ofta har jag aldrig tänkt på. Undrar vad den personen tycker om mina videor där jag börjar varannan mening med just "eh" :p

    Håller på att läsa Perfect Chemistry och tycker att den är suverän!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha... jag stör mig då inte på det. Ibland måste man ju få tänka lite på vad man ska säga.

      Ja, den är bra faktiskt bara så himla förutsägbar.

      Radera
  3. Du är jättesöt i håret =), men synd att man inte ser skillnaden i färgen i håret.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack1 Jag vet... lite irriterande. Syns jättebra solljus och bra ljus, fast jag lyckas aldrig få till så bra ljus i videorna så att det funkar.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...