Länkar inom bloggen

STARTSIDA ✩ ✭ ✩ LÄST 2011-2012 ✩ ✭ ✩ LÄST 2013 ✩ ✭ ✩ LÄST 2014 ✩ ✭ ✩ RECENSIONER ✩ ✭ ✩ UTMANINGAR

lördagen den 11:e augusti 2012

Nytt betygssystem.

Har funderat lite på det här med betygssystem och har kommit fram till att jag skulle vilja förnya bloggen lite på det området. Så därför tänkte jag hädanefter köra med tassavtryck. (Passar ju bra nu när jag skaffat hund och allt)

Detta är mitt nya betygsystem!



5 = Avgudar!!!
4 = Riktigt bra!
3 =
Helt okej.
2 =
Sådär.
1 =
Gillar inte.
 

Och så här kommer tassarna att se ut.


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Haha! :D jag har också tassavtryck!! :D fast jag har från 1-10 istället.. tyckte det blev "för trångt" med bara 5st :)

      Radera
    2. Jaha... oj, skulle nog aldrig orka komma på betyg till alla 10...

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...