Länkar inom bloggen

STARTSIDA ✩ ✭ ✩ LÄST 2011-2012 ✩ ✭ ✩ LÄST 2013 ✩ ✭ ✩ LÄST 2014 ✩ ✭ ✩ RECENSIONER ✩ ✭ ✩ UTMANINGAR

onsdag 29 augusti 2012

Men hallå! Varför? Liten rant.

Okej, så torsdagen den 8 september kommer Kristin Cashore till Stockholm för en signering.

Jag skäms lite alltså. Jag har nämligen inte läst någon av hennes böcker. *pinsamt* Jag vet, jag ligger verkligen efter. Jag måste vara den utstötta bokbloggaren eller nåt? Nä, men lite dålig känner jag mig.

Så det är strike 1. Sedan kommer vi till strike 2. Jag kan inte gå på signeringen. För vem jobbar till kl. 17 den dagen? That's me folks. Bleh. Så det finns ingen chans att jag kommer att hinna in till Gamla stan till dess. Jo kanske till kl. 18, men jag vill ju inte åka in till stan och sedan komma fram fem min innan signeringen är slut. Värdelöst ju!

Så, nää... det verkar ju inte riktigt vara min turdag den här 8 sept. Allt talar liksom emot mig, hahaha. Inte läst boken, jobbar till kl. 17... men trots detta så tycker jag att det verkar skitkul. Och jag är grymt sugen på att läsa Kristin Cashores böcker för ja jag har dem ju hemma stående i oläst-hyllan så det här kanske är tecknet för att det är dags för mig att ta tag i dem. Vad tror ni?
Jag kanske ska välja att se detta som ett tecken. Att nu Nelly får du ta och skärpa till dig!

Här är en Facebook-grupp med lite mer info som man kan joina.

Är det nån mer än jag som inte har läst böckerna men som är sugna? (Fast det är det väl inte? Bara jag som är utstött.) Men ifall det mot förmodan är någon mer som inte läst men som vill läsa så kanske vi kan ha en utmaning eller nåt att vi ska läsa böckerna?

Eller är de ens nåt att ha?




Ignorera detta inlägg. Det här var inte min typ av serie, tyvärr.

16 kommentarer:

  1. Jag vet, alltså det med att inte läst dem, de står i hyllan och jag vill verkligen läsa dem, men blir alltid något annat istället. Dessutom har jag så höga förväntningar och vill inte bli besviken..:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad skönt att jag inte är ensam om det iallafall. Kände mig lite ensam, haha.

      Radera
  2. Klart jag ska dit!! :D Fast det kanske du redan vet X) Jag tycker absolut att du ska läsa böckerna! Jag började läsa Graceling och trodde inte att det skulle vara nått för mig, men så blev det en full pott ^^ <3 Fire är också helt underbar och jag har inte läst Bitterblue än. Tänkte spara den ett tag till ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just det Pia, du skulle ju dit. Det kommer jag ihåg nu, du pratade ju om det i din superbraiga video.

      Okej ska läsa dem!

      Radera
  3. Jag har läst första boken, men var inte så imponerad som mångaandra tyvärr. Men om jag kommer över fortsättningen så kanske jag läser den..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok, jag ska läsa dem eftersom jag ändå har dem. Men vi får se vad jag tycker! Smaken är ju som baken.

      Radera
  4. Vi kan vara utstötta tillsammans, Nelly! Har böckerna i hyllan men har inte läst dem än haha :P

    SvaraRadera
  5. Nelly, du är inte ensam. Jag har inte heller läst böckerna (och äger dem inte ens). ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, välkommen till de utstötta. Nä men vad skönt att jag inte är ensam!

      Radera
  6. Synd att du inte hinner dit till signeringen... Men tankeläsaren är jättebra så jag skulle nog ge den en chans om jag var du :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har lagt den här nu så den ska börja läsas så fort jag är klar med Himmelsdalen!

      Radera
  7. Jag har läst första boken och tyckte jättemycket om den! Det var lite för mycket folk att hålla reda på, men jag gillar idén, språket och huvudpersonen. Nu håller jag på med fortsättningen som är nästan helt fristående och handlar om en annan tjej, och den är lite seg faktiskt. Gillar den dock ändå. Sugen på signeringen, men kan inte. Bort för långt bort. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, tack så jättemycket för din åsikt. Jag hoppas att jag ska gilla dem, men vi får se. Har hört fler som tycker tvåan är seg så vi får väl se. Jag gillar egentligen inte att andra boken handlar om en annan tjej. Jag föredrar när det följer en person, men vi får se.

      Radera
  8. Har inte heller läst dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att jag inte är ensam.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...