Länkar inom bloggen

STARTSIDA ✩ ✭ ✩ LÄST 2011-2012 ✩ ✭ ✩ LÄST 2013 ✩ ✭ ✩ LÄST 2014 ✩ ✭ ✩ RECENSIONER ✩ ✭ ✩ UTMANINGAR

fredag 31 augusti 2012

Månadsrapport: augusti

Canon EOS 1100D
Läst i augusti 2012;

Himmelsdalen - Marie Hermanson
The Scorch Trials -  James Dashner

Last Sacrifice - Richelle Mead

Will Grayson, Will Grayson - John Green & David Levithan

Spirit Bound - Richelle Mead
Hemma hos Martina - Martina Haag

Ibland bara måste man - David Levithan

Just Listen - Sarah Dessen

Fånge i hundpalatset - Martina Haag

Martina-koden - Martina Haag
Catching Jordan
- Miranda Kenneally

Totalt lästa böcker: 11
Antal böcker lästa på engelska: 6
Antal böcker lästa på svenska:
5

Bästa boken var: Faktiskt Himmelsdalen. Den var en riktig överraskning! Gillade den jättemycket!

Sämsta boken var:  Av dessa; Fånge i hundpalatset, som blev en liten besvikelse. Annars Pojkarna som jag gav upp. Den tyckte jag var helt kass faktiskt! Även De utvalda-serien av Kristin Cashore som jag också gav upp. Dem kanske inte var så dåliga egentligen, bara inte min typ av serie.


Sammanfattning av månaden: Är jättenöjd. Trodde aldrig att jag skulle hinna läsa så många böcker den här månaden då jag ju börjat jobba. Är dessutom väldigt nöjd med att ha avslutat Vampire Academy-serien.
 
Planerar att läsa i september: Det blir ju ett nytt tema. Vilket kommer att bestämmas idag. Ska kolla hur det ser ut i omröstningen. Annars kommer jag även att påbörja min Tre på tre-utmaning och läsa tre böcker av Meg Cabot. Det ser jag fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...