Länkar inom bloggen

STARTSIDA ✩ ✭ ✩ LÄST 2011-2012 ✩ ✭ ✩ LÄST 2013 ✩ ✭ ✩ LÄST 2014 ✩ ✭ ✩ RECENSIONER ✩ ✭ ✩ UTMANINGAR

lördagen den 25:e augusti 2012

I min brevlåda (28) "Book Haul"

Dags för en ny Book haul eftersom jag köpt lite nya böcker.

Detta är alltså de böcker som jag fått hem i brevlådan/köpt i fysisk butik/ fått som rec-ex etc. de senaste veckorna.



Böckerna jag pratar om är:

Maratonmarschen - Stephen King
Paranormalcy - Kiersten White
Endless Summer - Jennifer Echols
Unearthly - Cynthia Hand
Tomorrow when the war began - John Marsden (bok + film)

10 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt tänkt på att läsa Marathonmarschen av Stephen King! Skulle gärna vilja läsa en recension på den först :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas att den är bra! Your wish is my command.

      Radera
  2. Har inte läst någon Stephen King bok, kanske borde ta och göra det? Har sett - och älskat - The Shining så det vore inte helt fel att läsa boken :) Resten av böckerna har jag hört mycket om och alla står på vill-läsa lista! Hoppas du gillar böckerna! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller på att läsa The shining på svenska just nu. Den är lite seg, men ändå helt okej men det lär ta lång tid att läsa ut den.

      Radera
  3. Både Paranormalcy och Unearthly tyckte jag var jättebra. Är själv nyfiken på Jennifer Echols så jag väntar spänt på recensionen av hennes bok.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Okej, jag ska försöka - fast jag hade tänkt att vänta lite med den för att mitt sommartema är ju precis slut.

      Radera
  4. Maratonmarschen måste du skiva en recension på!! Verkar ju jätteintressant! =)

    SvaraRadera
  5. Både Paranormalcy och Unearthly är jag supersugen på att läsa. Hoppas du gillar dem =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...