Länkar inom bloggen

STARTSIDA ✩ ✭ ✩ LÄST 2011-2012 ✩ ✭ ✩ LÄST 2013 ✩ ✭ ✩ LÄST 2014 ✩ ✭ ✩ RECENSIONER ✩ ✭ ✩ UTMANINGAR

torsdagen den 2:e augusti 2012

Filmatisering: Flipped


Hade aldrig hört talas om den här filmen förut men så sprang jag på den på nån blogg, kommer inte ihåg vart och så tänkte jag att jag skulle kolla in den. Var så länge sedan jag kollade på någon film. Var ju en riktig filmnörd för några år sedan. Såg att den här finns som bok också så jag blev riktigt nyfiken, men hade väl inga direkt förväntningar. Så igårkväll när jag var lite uttråkad så satte jag mig och kollade på den.

Och Gud, vilken söt film!!! Gulligaste filmen jag sett på åratal. Så himla mysig och charmig!
Måste försöka läsa boken också nu, dock så hörde jag att den inte utspelar sig under samma tidsera, men men... vill läsa den ändå!

Älskade verkligen Juli. Så himla charmig karaktär! Hela storyn var ju bara såååå mysig, och slutet.... aaaaaaw!

Här är trailern:



SE DEN HÄR NU!!!!!



4 kommentarer:

  1. Åh, den verkar ju fantastisk! Måste jag leta reda på!

    SvaraRadera
  2. Känns som något jag skulle älska. Tack för tipset! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod! Se den. Den är jättesöt!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...