Länkar inom bloggen

STARTSIDA ✩ ✭ ✩ LÄST 2011-2012 ✩ ✭ ✩ LÄST 2013 ✩ ✭ ✩ LÄST 2014 ✩ ✭ ✩ RECENSIONER ✩ ✭ ✩ UTMANINGAR

fredagen den 27:e juli 2012

Bokvän??

Följer ju som jag redan nämnt Padfootandprongs kanal på Youtube. På senaste tiden har hon blivit "penpal" med en annan tjej på Youtube. De väljer ett tema och sedan skickar de olika böcker till varandra från det temat. En bok/tema. De visar upp boken i en video och sedan recenserar de boken de fått. Jag tycker att detta verkar skitkul!! Så jag tänkte att jag kanske ska ta och köra en svensk bloggvariant på detta.

Men då behöver jag ju en bokvän. Och det är här ni kommer in. Förstår om ni tycker att det kanske blir dyrt blabla... men å andra sidan så går man ju aldrig back i och med att man alltid får nåt tillbaka. Man ger en bok och får en annan. Och köper böcker gör vi ju allihopa hela tiden så what's the difference liksom? Och jag älskar hela överraskningsmomentet! Jag älskar överraskningar!! Så gillar du överraskningar, haka på!


Är du intresserad av att bli min bokvän, lämna en kommentar - om inte så kanske du kan sprida detta vidare till någon annan som vill. All hjälp att hitta en bokvän uppskattas.

Så här går det alltså till:





Uppdatering:
Nu är det klart, min bokvän blir...
Maddie på bakeandread.blogspot.se

Så alla som inte redan följer hennes charmiga blogg - gör det!!

4 kommentarer:

  1. Ja, jag tycker det med. Hoppas på att nån ska nappa på idén.

    SvaraRadera
  2. Vilken kul idea, älskar hennes videos föresten. Hon är alltid lika kul att titta på varse sig hon pratar om böcker eller inte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vill du va min bokvän?
      Vore nice med nån någorlunda i min egen ålder som gillar samma typ av böcker som jag.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...