Länkar inom bloggen

STARTSIDA ✩ ✭ ✩ LÄST 2011-2012 ✩ ✭ ✩ LÄST 2013 ✩ ✭ ✩ LÄST 2014 ✩ ✭ ✩ RECENSIONER ✩ ✭ ✩ UTMANINGAR

lördagen den 21:e juli 2012

Bokbloggsjerka 20-23 juli

Skitlänge sedan jag deltog i Bokbloggsjerkan så tyckte det kunde vara dags denna vecka.
Klicka här om du inte vet vad en jerka är.
Denna helgs fråga är:

Om du fick välja, vilka böcker skulle du vilja se publicerade redan IDAG och varför?

Finns ganska många jag väntar på så väljer bara ut ett fåtal.

Men den bok jag väntar mest otåligt på just nu är Midnattsgränden av Rachel Caine. Vill läsa NU!



Sedan har vi två böcker som jag väntar på att de ska släppas i paperback.




Sist men inte minst längtar jag jättemycket tills Stephanie Perkins släpper sin nya bok Isla and the happily ever after samt något nytt från Audrey Niffenegger. Som ju helt klart är en ny favoritförfattare.



8 kommentarer:

  1. Rachel Caine låter intressant.....:)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar den vampyrserien faktiskt.

    SvaraRadera
  3. Inget jag känner igen här, faktiskt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aj då. Men jag läser ju mest YA så är nog därför.

      Radera
  4. Jag får hämta "Lola and the boy Next Door" på biblioteket idag så snart längtar förmodligen även jag efter Isla! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! hoppas du gillar den!

      Radera
  5. The death cure - vilken bra titel! Man blir nyfiken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar iallafall första delen i den serien - skitbra!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...